smulan86

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Seminarium och föreläsning

Av Jenny - 3 april 2012 13:11

Började dagen med ett seminarium efter följt av en föreläsning i skolan. Båda två var väldigt intressanta.

Just nu läser jag en delkurs som heter specialpedagogiska perspektiv. En väldigt intressant kurs mycket att lära sig och väldigt mycket av den kunskapen jag redan har blir fördjupad. Precis sånt här som jag tycker om att läsa om och defenitivt detta jag vill jobba med när jag är färdig lärare. Jobba med barn/elever med speciella behov och barn/elever i behov av särskilt stöd.


Nu är jag hemma och har ätit lite lunch och ska sätta igång och plugga inför mordgondagens och torsdagens seminarium.


Ikväll blir det en tur ut till Mamma och Pappa och alla djuren.


Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 juli 2012 12:28

Klockan nio i morse parkerade vi bilen vid gekås. Nu har vi shoppat hela fm. Nu e det lite lunch paus Nu e kundvagnen halvfull i allafal. Men lite till blir det...

Av Jenny - 24 juli 2012 13:50

Nio i morse startade vi resa mot ullared. Nu har vi precis åkt från Söderköping efter vårt lunch och glass stopp. Så nu e vi på rull igen. Ska bli så mysigt att komma iväg några dagar med trevligt sällskap och shopping ...

Av Jenny - 23 juli 2012 19:24

Vardaglyx med Jessica

Av Jenny - 23 juli 2012 07:52

Så där ja..... Nu har jag jobbat min sistta natt och nu väntar två helt underbara veckor med semester. Det ska bli så skönt. Massa härliga saker har jag inplanerat. Men först ska jag ta och sova en stund. God natt ...

Av Jenny - 22 juli 2012 16:06

Okej nu har lag laddar ner bloggappen. Detta e nog min räddning. Nu kanske det kan bli ordning på mitt bloggande igen. Ja denna helg har gått i jobbets tecken. Jobbar natt, nu har jag bara en natt kvar innan jag får gå på två veckors härlig semes...

Presentation


Jag som skriver heter Jenny och är 25 år och bor i Uppsala tillsammans med mina två katter.
Jag pluggar till lärare. Här får du följa mitt liv som lärarstudent och en massa annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards